dimanche 9 août 2015

I Write So Many Cheques That My Fingers Get Cramp




06/08/15

   J'ai craqué sur cette adorable petite robe en liberty de chez CNDirect !♥
J'adore les robes à dos nu et celle-ci me plaisait particulièrement, avec son petit nœud paquet cadeau ;)
Que pensez-vous de cette nouvelle trouvaille ?

Sinon, je suis de retour à Bordeaux et j'ai repris les séances photos, je rencontre plein de nouvelles personnes, ce qui me tient de bonne humeur :)

J'espère que votre mois d'août a bien commencé, plein de bisous !


I fell for this adorable little floral dress from CNDirect !
I love dresses with open back, and this one particulary appealed to me with its cute bow.
How do you like it ?

I am back in Bordeaux so back to photoshoots ; I meet new lovely people, which is keeping me on a good mood :)

I hope you're all doing good, have a nice day !










Dress - CNDirect 
Bow - H&M
Brogues - H&M


XOXO

2 commentaires:

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx